יום חמישי, 26 בנובמבר 2009



היום אמא נסעה לבקר את סבתא ונשארנו עם אבא ובלה. ואוריה ותמר.
אבא אני עבדתי בגן - עשיתי ציור - ציור שלי שבגן. הוא בתיק שלי אני אביא אותו? נראה אם זה בתיק.
זה לא היה בתיק שלי. אבל אני לא יכול לפתוח את המקרר! על הדלת? איזה דלת? [אני] של המקרר [אוריה] מה?
[תמר] גם אני ראיתי אותו.
[אוריה] עשיתי ירוק ואדום וצהוב. זה מאוד יפה. ירוק וקצת אה אה צהוב. [אני] מאוד יפה [אוריה] כן.
ושיחקנו באווירון ובאוטו ובאריה אוטו. שבגן. כן.
אכלנו מלפפון ויוגורט. יוגורט לא. יש לנו בגן יוגורט אבל לא אוכלים יוגורט. מזי לא נותנת לנו יוגורט. [אני] למה? [אוריה] ככה. וגם לא אפונה. [אני] אז מה אוכלים? [אוריה] יוגורט היא מביאה. יוגורט כבר היא מביאה.
תראה מה מצאתי כאן! גרב! בוא נשים תמונה של גרב ארוכה.


בעצם לא בא לי תמונה של גרב. בא לי תמונה שלי! של אוריה!



הנה אני מספר סיפור בשירותים. אבא אני קטן או גדול? אני קטן. אה אני גדול!
[תמר] אני רוצה תמונה של פיה: [אחרי הרבה זמן שמחפשים תמונה של פיה] לא =- של חללית חללית אדומה:
[אני] אבל זה לא חללית - זה עוגה! [תמר] אבל זה חללית [תחליטו לבד מי צודק]:


[נו?]
אבא לא רציתי את זאת בעצם.
[תמר] היום לבשנו פיג'ם, על הרגלם ועל הביטנם.
לילה טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה