יום חמישי, 19 בנובמבר 2009


פספסנו לראות את הסרט כי לא היה היום סרט. [אוריה] היה סרט [תמר] לא היה בעצם אבא. ויתרו על זה שלא ראינו סרט ובלבלנו את המוח. בלבלנו לנו בעצמו את המוח. מה זה פה?
אכלנו. אה. פיתה. גבינה צהובה. פיתה שעוד לא סיימנו אותה. כבר אכלנו אבל לא את הכל.
[אוריה] מה יש לי בתוך השמיכה?
[תמר] רעשן
[אוריה] נכון! רשרשן!

[אוריה] מה יש לי בתוך השמיכה?
[תמר] רעשן
[אוריה] נכון! רשרשן!
[אוריה] מה יש לי בתוך השמיכה?
[תמר] רעשן
[אוריה] נכון! רשרשן!

אני רקדתי ושרתי. ראש השנה אבל בכאליו. אבל בטייפ שלנו יש המון שירים של חנוכה. מבולבל אחד. זהו גמרתי לדבר. זהווווווו גמרתי לדבר.

[אוריה] מה יש לי בתוך השמיכה?
[תמר] רעשן
[אוריה] נכון! רשרשן!
[אוריה] מה יש לי בתוך השמיכה?
[תמר] רעשן
[אוריה] נכון! רשרשן!

אני רוצה של, אה, אוריה של מה אתה רוצה? אם אתה רוצה תמונה אני אבחר אחריך. תמונה של ברבאבא:



אני בוחרת תמונה של ארמון של פיות:





[אוריה] מה יש לי בתוך השמיכה?
[תמר] רעשן
[אוריה] נכון! רשרשן!

[אוריה] מה יש לי בתוך השמיכה?
[תמר] רעשן
[אוריה] נכון! רשרשן!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה