יום ראשון, 22 בנובמבר 2009

מה כותבים? לא יודעים! מה זה קדימה?
[אוריה] הייתי חולה.
[תמר] אני לא הייתי חולה כי הלכתי לגן.
[אוריה] ושתיתי אקמול. ואז שתיתי אקמול. ואז שתיתי אקמול אבא. וזהו. כאב לי ברגל הזאת אתמול. ברגל הזאת. ברגל הזאת כאב לי אתמול. והיה לי חום. ואני שתיתי מים. אני מרגיש טוב.
אבא, נשים עכשיו את התמונה? אני רוצה ארמון: תמונה של ארמון בא לי. אוריה איזה אתה? אני לא רוצה בעצם תמונה של ארמון. שאוריה יבחר ואני אבחר אחריו. אוריה איזה אתה רוצה? [אוריה] תמונה אחרת.
אבא תשים את התמונות.

זאת תמונה של טינקרבל.
[אוריה] אני רוצה תמונה של חללית:


אבא מחר אני רוצה של וונדי.
עכשיו שיר:
[תמר]
על האדמה
מה אוהב לישון
ועלי שמה-אים כחולים כחולים מאוד
והאור בהיר ומציף את העולם
שלום
שלום
שלום לכולם.

[אוריה]
ארנב אחד זלל הכל והוא אכל הכל
והוא אכל הכל
והוא אכל הכל

[אמא] אולי שיר אחר? את זה כבר שרנו.
[אוריה]
צב אחד זלל הכל והוא פגש את הארנב. הכל.
מאוד. ארנב אחד זלל הכל כל כל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה