יום שבת, 21 בנובמבר 2009


היום נסענו לגן חיות עם סבתא. [אוריה] תמונה של ברבאבא! [אני] היום נכתוב בבלוג על גן החיות.
ראינו טיגריס פלמינגו ועוד פלמינגו ועוד פלמינגו [אוריה] וטיגר לא ראינו [תמר] טיגריס ראינו ראינו [אירוה] טיגר לא! אבא טיגר לא ראינו [אני] אבל ראינו - קראו לו טיגריס. [אוריה] אבל אחר אריה טיגר.
[אוריה] בא לי תמונה של ברבאבא.
אה, מה? ברבורי פרא. אריה. אריה מאחורי הגדר. הוא שכב ככה. אני אראה לכם איך הוא שכב. [אוריה] הוא לא שכב ככה [תמר] תראה רגע איך הוא שכב.
ראינו גם לביאה שהיא שכבה ככה. גם לביאה. תכתוב לביאה.

ראינו דוב עם ציפורניים ארוכות מאוד מאוד. זה בגלל שהוא לא גוזר אותם. זהו.
ראינו נמר שהוא מאוד דומה לברל. הנמר ליקק את עצמו כמו ברל. אולי דוד של ברל. מה? כן.
אבא הוא הפך לבלה! אתמול הוא היה ברל ועכשיו הוא בלה! הוא בספה הצהובה!
אכלנו צ'יפס. בלה.
ראינו פינגווינים. הם לא שחו במיים. הם הלכו. והיה זכוכית שאיש לא העז להתקרב. לא בא לי יותר להגיד.
אבא כתבת הכל? אפילו גם דב? [אני] כן. [צבים] תכתוב דב. [אני] דב.
יש לי נזלת. יש לי נזלת! נזלת כבר!
אבא תסגור את המחשב כבר. [תמר] רגע - צריך לשים תמונה.
[אני] תמונה נשים אחר כך אחרי שנעביר את הסרט של האריה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה