יום שני, 23 בנובמבר 2009

היה היום התעמלות. היו שם ילדים. שיחקו. ואני שיחקתי עם ילדה אחת. לא יודעת איך קראו לה. כל פעם קיבלנו מכות מהמזרון. עשו עמידת ידים אבל לא הצלחנו לעשות את העמידת ידיים. עשו ככה - קפצו, ואנחנו לא ידענו. זה היה קשה. עמידת ידיים. עמידת ידיים. עמידת ידיים.
[אוריה] שום דבר. רק אכלנו. ביצה מבולבלת וזיתים ומלפפונים.
וראינו את הסרט של אמא ברווזה שאף פעם לא ראינו אותו. הוא היה ממש קצר.
[הצבים אוכלים את הכדורים שלהם. פוצום כדור ירוק קטן וצבון כדור צהוב גדול]
אחרי החוג בחרנו סוכריות. רוצה לראות? [אני] כן.
רוצה לראות את הסוכריות? אני אכלתי סוכריה ירוקה. בטעם תפוחים. רוצה ראות? אני בחרתי את זה.


הן לא נראו ככה אבל לא מצאנו תמונה אחרת. אוריה איזה תמונה אתה רוצה? [אוריה] של משהו אחר.
אני רוצה תמונה של חללית. לא של וונדי:


אתם יודעים שהיום שחר הביא היום בבוקר בריסטול עם מלא חלליות.
[אוריה] אני רוצה תמונה של חללית:


[אני] צבובו: אתמול כבר בחרת את התמונה הזאת.
[אוריה] נכון! את זה!
[תמר] אני רוצה עוד אחת, רק אחת:




אנחנו הולכים לישון עכשיו כי כבר מאוחר. וביי ונתראה מחר. נתראה כבר ביום שבת וביי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה