יום ראשון, 15 בנובמבר 2009


היום ראינו סרט, סרט על החיות. גורילה וג'ירפה וקוף. לא - הקוף זה גורילה, אבל זה קוף אחר.
היום גם הלכנו לספריה. הלכנו לספריה. לשים תמונה של ספריה:


וגם לשים תמונה של קוף גורילה:


אמא באה לקחת אותי מאוחר כי אוריה היה תקוע בשירותים ואז בכיתי אבל אחר כך התגברתי. הוא עשה קקי תקוע שם. אוריה: הייתי תקוע אתמול. תמר: לא, היום, אוריה.
אוריה: בגן אמרתי שלום חבוביק.
על הכדורגל! אני רוצה לשים תמונה של כדורגל:


זה כדור מה זה מעולה. אני אוהבת כדורים כאלה. כמו כדורגל של בנים.
אכלנו מלפפונים וזיתים ולחם מתוק. לא! לחם מטוגן! לא לחם מתוק!
על החתול על העץ! פשוט הוא עף! פשוט הוא עף החתול. החתול עף לעץ. אבא החתול עף לעץ!
תמר: אני שמעתי את זה כבר קודם. דדדהההההההה פפפוו פוו פפפפווו! שתיתי כוס מיים שלמה! כוס מים שלמה כוס מים שלמה כוס מים שלמה כוס מים שלמה כוס מים שלמה.
דיקלום, גם עשיתי עם אמא דקלום. דקלום דקלום דקלום. זה סוד רק לאמא. לא - גם לי. לא לאוריה סודץ גם לאוריה סוד וגם לאמא. גם לך. לא - זה לא סוד שלך. זה לא של בלה. וגם לא שלך אבא. רק אם תגלה את כל הדקלום אז זה יהיה גם שלך. סבא ישוח. סבא יש חתול. לשמיים. וסבתא בצבע סורגת גרביים. סבא לשסבתא אומר סבתא - כבר ערב. מתי תגמרי לסרוג את הגרב. סבתא כועסת והיא נכנסת. סבא כועס גם הוא נכנס. הציצה סבא הציץ סבא ועשו שולם שולם לעולם שולם שולם אף פעם.
אוף, אני רוצה לשים עוד תמונה. רציתי את הקלטת של ברבאבא.
אבא: מחר נשים.
תמר: למה לא היום? טוב, נשים מחר. מה אמרת לאבא? למה?
אוריה: משהו אחר.
מה אוריה אמר? נוחר?
אוריה: לא נוחר. משהו אחר.
וכל מכל מיני הקשת. כל צבעי הקשת.
לילה טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה