יום רביעי, 25 בנובמבר 2009

אבא אפשר שתבחר את הצבע ירוק? צבע ירוק כהה. זה שהיה במחשב. ירוק כמו עיפרון.



היום לא עשינו מקלחת בגלל שהיה מדי מאוחר.
היום עדי היתה במקום גליה. נכון עדי היתה? ומרינה גם. גם מרינה. זה הצורה הכי ארוכה. הצורה הזאתי. [אני] השורה? [תמר] כן.
תאה תה תה תה תה תה תה. מה מה מה מה אוכלים היום. יש פיצה אין פיצה. מה מה מה מה אוכלים היום.
[אוריה] בורקס

[תמר]תסתכלו על העיניים איזה יופי העולם
לעולם [הולכת]

[אוריה] אני הולך. אבא אתה תכתוב לבד את הבלוג. אבא תראה איזה תמונה אני רוצה אבא לא בחרתי תמונה.
[תמר חוזרת] תפקחו את העיניים ותביטו לעולם העולם מלא ביו-פי זה יופי חינם.
כבר לא בא לי לשיר.
[אוריה] אני אוריד לך את הצמה
[תמר] זה קוקו.
[רבים, תמר הולכת]
[אוריה] אבא לא בחרתי תמונה, תשים את כל התמונות ואני אבחר. תמונות של משהו אחר


היה לנו את הסיפור הזה. את הסיפור הזה. את הסיפור הזה היה לנו. זה. זה יש לנו. זה יש לנו בגן.
[תמר חוזרת] אני מכירה את הספר הזה בכלל. הוא היה איתי בגן אגדה. אני לא זוכרת אני יודעת מה זה אבל אני לא זוכרת.
[אוריה] אמא אמרה לי לא להרביץ הבנת אבא? אני עשיתי את זה. שהלכנו לסופר וקנינו וזה ואז הרבצתי לתמר ואמא אמרה לי להרביץ.
[תמר] היא אמרה לו לעמוד ליד הפרחים. וגם לי.
[אוריה] הא אמרה לשבת ליד הפרחים. היא אמרה לעמוד ליד הפרחים.
אבא בא לי לשים תמונה טוב? אני רוצה של... אני רוצה של... של... פיה. לא - של מלכה. של מלכה וורודה:


[אוריה] אבא בא לי להחליף תמונה. בא לי להחליף. של טרקטור:
[תמר] טרקטור ורוד: כבר בחרתי כדור ירוק, ומלכה ורודה, ובחרתי גם טרקטור ורוד. אז בחרתי שלוש!


אני שהוא התחפש לקוף. האיש שהתחפש לקוף. לא, בתמונה! אבא תכף תראה. קודם את זה אחר כך תראה. [אני] מה לראות? [אוריה] כן.
בא לי את התמונה של איש שהתחפש לקוף. בא לי עכשיו. זה במחשב. תראה תכף בעצמך.
[אני] טוב
[צבים מטפסים עלי] לילה טוב!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה