יום שלישי, 17 בנובמבר 2009


יש גם דג.
איפה הדג של אוריה? זה שלי.
מה אכלתי לארוחת צהריים? זה סוד. משהו שמתחיל ב"ספה". נודלס.
ואחרי הצהריים הלכנו לזימבורי והלכנו צבע אדום כי השתולנו. נכון השתוללנו? נכון אי אפשר להציק בזימבורי? פגשנו את עמליה ושירלי. צבובו פגש את אל - אל - א - אלה!
אני יודעת כבר את אלה. אבא אני רוצה לשים תמונה! אפשר? אפשר לשים תמונה אבא? תראה מה יש. אני רוצה תמונה של פיה:


אוריה: אני רוצה תמונה של גמל כן, של אריה כן. של אריה:

זה הרעמה של האריה. הוא עושה ווורראוו. הוא עושה ווורראוו. מה הוא עושה האריה?
בגן שיחקתי עם אף אחד. ככה. הלכנו לגימבורי. יש לי חותמת של חתולה. היום היתה חיה חומה כזאת שאני לא מכיר. קראו לה משהו אחר. תרנגולת. זה היה כמו תרנגולת. כמו תרנגולת. היתה לה פרווה וליטפנו אותה. והיה לה כלוב ירוק. ליזה מחר היא תביא תנין. תנין גדול אבל בגודל כזה ענק [פורש את זרועותיו לצדדים].
אני רוצה שיקנו לי משור. תשור גדול. משור אחד.
תמר: אני רוצה בינוני. אני אחתוך את העצים.


תגובה 1:

  1. בלוג מהמם! אני מתרגשת כל פעם מחדש! פשוט מדהים! העיצוב מעורר השראה

    השבמחק