יום שני, 1 במרץ 2010

פורים

ראיתי אריה. ראיתי אריה. אריה צהוב וחום. הוא היה על הדשא כי האנשים הם רוצים לסדר את החיות על הדשא. הוא לא עשה  וואה, הוא לא עשה. ישבתי על גמל. כן אמיתי. [לא אמיתי] אבל זה חיות אמיתיות שהם לא עושים שום דבר. היה פלג - אדום כזה היה. ראיתי גם תנין. שהאיש הוציא אותו מהמים. וגם את הפלמינגו. היה פינגווין.
אבא אני הייתי באווירון הכחול. ותמר בצהוב. אבא קמנו כי האיש רצה לדפוק עם הפטיש. [תמר] כי אני הייתי במטוס ביחד עם אלה. וגם צמר גפן מתוק. לבן. ורוד. אבא היה לסוכר צבע ורוד.
בכדורים זה היה בקר-קר. זה היה שלג של הפינגווין. קרקר.
אבא גם היה פרחים. צבע צהוב. צבע אדום. זהו.
פגשנו את אלה וגיא. לא אלה וגיא. יותם ואלה. [אוריה] אני פגשתי אפילו חברים: את זוזו, יואב כרמון והילאי ונועה ואלה.
[אוריה] אבא גם לי יש נועה, אבל נועה בת. ואורי בן. ויש לי גם שחר. שחר בת.
אבא שיחקנו בג'ימבורי.

היה ידים, שעועית, צפרדע. הם עשו סלטה. היה קרנבל. הם עשו סלטה והוא התגלגל אחורה הוא התגלגל. אני לא יודעת להתגלגל אחורה. אבא אתה יודע איך הם עשו? אני אראה לך. [מניפה רגל] לא יצא לי טוב! [מניפה עוד רגל]. ועשו גם ככה [כורעת כתרנגולת] ואז ככה, עוד פעם ירח [מניפה רגל] ואחר כך עוד פעם צפרדע [שוב כורעת].

בא לנו עכשיו תמונות.
הנה תמונה של תמר שהתחפשה למלכה:

ואוריה התחפש לחמור ירוק:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה