יום רביעי, 3 במרץ 2010

אבא הלך לעבודה.
אבא לא הלכנו לגן חיות. לא הלכנו לגן חיות עם האריה. היום היה לנו חוג. היה כיף. נדב לא בא. נדב איש. שהוא בא והוא מנגן לנו בגן. היום הוא לא בא. מחר הוא יבוא.
לא היה חוג. כי ליזה לא באה וגם נדב לא בא. כי הם לא עשו חוג. עשינו מפגש. היה מפגש שמזי עשתה את המפגש. מפגש עם מזי. כי אמא לא באה.
בחוג עשינו ציור עם ניר כחול ואז שמנו דף ועוד דף למטה ואז ראינו שיוצא אריה עוד. ואז עשינו כלום. היום עשינו חוג עם סרגל עם אביב ועם תותי.
ננה בננה בגן. אבא היה לי ננה בננה.
היום בגן צחצחתי נעלים ואכלתי שיניים. בא לנו עכשיו תמונות בא לנו. בא לי תמונה עכשיו. לא את התמונה של עילם. בא לנו את התמונות הקטנות. את התמונות הקטנות בא לי. וגם לי.
אני רוצה תמונה אממממ. של וונדי:

אני רוצה תמונה של גוץ לי גוץ לי: אבא בא לי גוץ לי גוץ לי:
עכשיו רוצים לצייר בטלפון. אבא מחר לי בא... מחר בא לי... מחר בא.... מחר בא לי.... אההה.... מחר בא לי סוס. אבא מחר בא לי סוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה