יום ראשון, 21 במרץ 2010

ביקור בספריה

אבא לא הלכתי לגן חיות. אבא הלכנו לספריה. לאף אחד. לשום ילד. גאיה וגיא הם באו. תראה איך עשינו. תראה: [עומד, וקופץ לכריעה על הברך]. אני לימדתי את גאיה. זה קפיצה גדולה. בספריה פטפטפטפטפטנו והעכבר בא ורצנו אחרי העכבר ואנחנו היינו מקדימה היה בכאילו עכבר. גאיה היתה העכבר והיא לא רצה אחרינו. ואנחנו החתולים וגיא העכבר. קודם בחרנו ספר ואחר כך סיימנו. של ברבאבא. הוא שופך ככה [מערבל ידיים] ככה הוא עושה. [תרגום: ברבאבא הטוחן].
גם לקחנו את הספר הזה וזה וזה. תמר בחרה את זה. הלבן שם, לא עם ברבאבא. לא עם הכובעים. אבא תמר לא הביאה עם הכובעים. אבא תמר לא הביאה עם הכובעים. היא הביאה את זה עם השמלה הזאת. עם הסיפור הזה שם. זה מה שסיפרת לה זה היא הביאה. [תרגום: עליסה בארץ הפלאות]. אבא איפה תמר? [אני: תמר הלכה לישון] למה? [אני: כי היא עייפה] אני לא עייף בכלל. אבא עכשיו בא לי תמונה. תמונה של ברבאבא.

אבא עכשיו תמונה של ברבאבא:
בגן נדב בא. הוא עשה ששש... [עושה תנועת דחיפה בידיים] ככה. [אני: מה זה?] ששש... ככה [שוב אותה תנועה] הוא עשה את זה בחוג. ככה זה בחוג. החוג של נדב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה