יום שני, 8 במרץ 2010

אתמול נדב בא. מהגן שלי. הוא הביא את החיות. לא ליזה. הוא אמר אצלנו בחצר ופגשנו קוף. והסתכלנו מה נדב עושה. הוא אמר אצלנו בחצר. רק נדב שר:
אצלנו בחצר ומה עוד?
בצל עלי התיש. פגשתי קוף והוא עושה פהפה פהפה. ככה הוא עושה הקוף.
אנחנו הסתכלנו מה נדב עושה. הוא עשה שום דבר.
אבא אני מחזיק לך בציצי [אני: זה נכון]

סבא עודד הוא סיפר לי סיפור על השרקן שבכיס. ואמא הלכה. אמא לא הלכה להביא את העוגה. עוגת גבינה היא לא הלכה להביא. כי היא הביאה רק את תמר היא הביאה אבא. הרבה סיפורים עשיתי עם סבא. סיפרנו על השועל. על השועל. כן עם הגרביים. [מראה את הספר] תראה! על הכובע, על התפוח, על הברווז, על הנעל, על הגרב. על הגרב, על הגרב.
בגן אכלתי רק פתיתים. צבעוניים. אוי בלה שרט אותי כאן על הפרצוף, זה היה מצחיק.

[תמר] אני רוצה לספר שאכלתי עגבניה ואוריה אכל פלפל. בגן מרחתי חומוס וגבינה לבנה לבד! באמת וגם היה טונה ואני לא מרחתי זה היה לחם שלם כבר! עכשיו אני יודעת למרוח אבל עם כפית מרחתי בגן. וגם בבית עם כפית.
אני רוצה תמונה של ארמון. לא בא לי בעצם ארמון, לא בא לי ארמון טוב? [אני: טוב]. בא לי של ... של... של...
[אוריה] אני רוצה תמונה של תנין:
[תמר] אני רוצה תמונה של כלב. כלב לבן.  גדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה