יום ראשון, 31 בינואר 2010

היום יום ההולדת של אוריה.
אתמול היתה חגיגה גדולה שסבתא וסבא באו וקוקל וסבתא וקוקל וסבתא וקוקל וסבתא.
[אוריה]
סבתא - שני סבתא - סבתא נצה וסבתא יעל
סבא אברום וקוקל
וגור וסבתא
וסבתא יעלה
וסבתא מתיסה
[צוחקים]
לי הביאו שרביט וכתר. אני קבילתי תנור. סתם סתם אוריה קיבל תנור.
לא את קיבלת תנור.
אני קיבלתי בועות סבון. אני קיבלתי את שלגיה ובועות סבון
ואני קיבלתי אופניים.
איזה צבע האופניים? פלקה? אמרתי לאוריה פלקה! אתה יודע מה זה פלקה באנגלית? מה? בטטה! אוזן! אוזן אמרתי!
היה סבתא נצה והיה סבתא יעלה. היה סבתא בקבוקה והיה סבתא באלה. היה סבתא יעה והיה סבתא ני.
וסבתא סבבה.

אני רוצה תמונה של - אבא אני רוצה של תמנון


אני רוצה תמונה של כלב. כלב על דשא. כלב חום על דשא.
[אוריה צועק "סבתא יעלה, סבתא יעלה" שוב ושוב. זה מאוד מצחיק אותו]
אבא רציתי חתול.
אבא רציתי. אבא רציתי. רציתי. אבא רציתי. [חתול]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה