יום רביעי, 27 בינואר 2010

היום היתה בדיקת שמיעה. הלכנו לרופאה. היא בדקה לנו את האוזניים. ושיחקנו. איתה. זה בכלל לא היה כואב ואז קיבלנו בסוף מדבקה. אוריה היה ראשון. נתנו לו כרטיסים עם תמונות וגם לי. אוריה לא היה כל כך טוב אבל אני הייתי ממש טובה. בגלל שהוא התבייש כל הזן והוא לא רצה לעשות. פעם הבאה כמו שאני להיות!
[אוריה] אני השתתפתי. אני השתתפתי אבא. כי לא רציתי ותמר עזרה לי. רציתי להשתתף. רציתי רק לדבר עם אמא ואיתך. לא עם האישה. רק איתך ועם אמא.
[תמר] ואני דיברתי עם הרופאה. היא אמרה לי לשים תמונה של ... אני רוצה לשים תמונה. לשים תמונה בא לי. השמיעו לי קולות של ציפורים. ואחר כך ים. אני הכנסתי חרוז לפיל. כל פעם שהיתה ציפור הכנסתי חרוז לפיל.

[אוריה] אבא אני רוצה פרה אחרת היום. בסדר?


[תמר] הלכנו לשוק ואז קנינו את הבד. עם הבד נתחפש בפורים. אני אתחפש לפיה. לילי. ואוריה - חמור ירוק.
[אוריה] ואני לחמור. חמור ירוק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה