יום שני, 25 בינואר 2010

[אוריה]
הלכנו למקלחת ואמרנו "די". אמרנו "די". כי אמרתי לתמר ותמר אמרה לי ובכיתי, כי תמר אמרה לי די. היא אמרה לי די. כי היא אמרה לי די. היא אמרה לי די אבא.
היום התלבשתי לבד! אמא עזרה לי. אמא עזרה לי.
זהו. התלבשתי. זהו.
לא הלכתי לגן. כן הלכתי לגן. בא לי היום איתך ללכת לגן. היום איתך בא לי. שיחקתי עם תמר הקטנה. אה. עם מטפחות כאלה. צבעוניות כאלה. צהובות בחרנו. שרתי שירים לטו בשבט. נדב בא היום. נדב בא. הוא שר על התפוז: אני לא זוכר לשיר את זה.
[תמר מצטרפת]
קילפתי תפוז, מצאתי בפנים מה בתוך קן ילד ישן ילד ישן.
הילד אמר אתה עשית פה חור תקן את הפלח נושף עלי קור
אמרתי רגכע! סליחה שלום!
ואת הפלחים שמתי במקום
ועד היום אם הוא לא הצטנן בתוך התפוז ילד ישן ילד ישן.




[תמר] היום היה לי כיף כיף כיף כיף כיף כיף כיף. הכנו את העץ שך הדיקלומים ותלו את הדיקלום שלי (יש בדיר טלה קטן).
היום החלטתי החלטה חשובה: שאני מהיום לא מוצצת אצבע גם בלילה [מחיאות כפיים!]
היום קנינו פירות יבשים אני אראה לך אבא? לכבוד טו בשבט. אני טעמתי צימוקים ומישמיש ושזיף ופאפיה שלא היתה לי טעימה ואוריה טעם גם פאפאיה אני טעמתי ולא היה לי טעים משהו את הגרעינים שאפשר לאכול של התאנה בכלל לא אכלתי.
[אוריה] מה היה לי טעים הכל הכל? זללתי הכל? אני אראה לאבא.
מממ... פירות יבשים.
בא לי בלוג. בלוג בא לי.
[אוריה] רוצה תמונה של פרה:



[תמר] במקום פיה אני רוצה סוס בצבע חום:


טו בשבט שמח ושכחתי להגיד משהו: שביום שבת מתחילה היום הולדת לאוריה.
[אוריה] אבא ביום שבת הספריה סגורה, נכון אבא?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה