יום שבת, 23 בנובמבר 2013

אורה הכפולה

היה היתה פעם קיטנה שבה היתה ילדה שקראו לה לי ויום אחד הגיעו כמה ילדות שאחת מהן מאוד דומה ללי. היא ירדה מהאוטובוס עם שתי מזוודות ונכנסה לבית ואז הן אכלו אחת ליד השניה. קראו לה אורה. לילדה החדשה קראו אורה. בהתחלה לי ראתה אותה וישר ברחה, אבל אחר כך הן נהיו חברות וישנו באותו חדר. ואז הן טיילו והלכו להצטלם. כשנגמרה הקיטנה שתיהן החליפו בתים, אחת נסעה לציריך, והשניה לוינה. באוטובוס הן מנפנפות אחת לשניה. רגע רגע, שכחנו שהן קוראות מכתב. מה כתבת? [אני: קדימה] אבל מה כתבת? [אני: באוטובוס הן מנפנפות אחת לשניה]
ובתחנה אורה שהיא בעצם לי נשארת שם והיא פתאום רואה אישה שזאת אמא שלה. והן מתחבקות. ולי שהיא בעצם אורה רואה את אבא שלה ואז היא אומרת לאבא שלה "מהיום אוכל כמוך".
אבא שלה מזמין אותה לאופרה ואז מתיישבת לידה אשה אחת שקוראים לה אירנה גרלך והיא רוצה להתחתן עם אבא של לי ואורה. והיא אומרת לו "אולי אני אתחתן איתך"? ואז לי אומרת "לא! לא!" אורה שהיא בעצם לי ואז היא נהיית חולה ואבא שלה נשאר בבית כמה ימים. בינתיים, בציריך, מגיעה תמונה של שתי הילדות שיושבות אחת ליד השניה ואורה שהיא בעצם לי אז היא קונה כל מיני ירקות וחוזרת הביתה ומכינה את הבשר ואת הירקות והכל מבולגן אצלה והיא לא מוצאת ופתאום אמא שלה חוזרת והן מתחבקות והן לא שמות לב שהמרק גולש. ואז הן נוסעות לוינה לבקר את אורה שהיא חולה והן מגיעות ואז הנהג מונית קופץ ואומר "לי! מה את עושה מחוץ למיטה?" ואז האשה אומרת "לא, היא אחותה התאומה". תורך. ויש להן יום הולדת והן מבקשות להשאר אחת ליד השניה ולשתיהן יש עוגות גדולות עם עשרה נרות ואז ההורים שלהן לא יודעים מה לעשות. שהם אמרו שהם יהיו אצל אמא שלהם וכמה שבועות אצל אבא שלהם וההורים שלהן החליטו להתחתן עוד פעם. ואז הם הלכו להתחתן ואז האבא הלך בדיוק ביום חתונה שלהם ואז האשה הזאת העלמה גרלך שאלה אותם אם הן רוצות שיהיה עוד ילדים [אני: אתם מתבלבלים, זו היתה העוזרת רוזי ששאלה]. העוזרת שאלה אותן מי זאת לי ומי זאת אורה בתמונה ואורה אמרה "אני חושבת שהייתי בצד שמאל" ולי אמרה "לא, אני חושבת שאני הייתי בצד שמאל" ואז העלמה גרלך [אני: לא העלמה גרלך, העוזרת רוזי] ואז העוזרת רוזי אומרת "אתן לא יודעות מי לי ומי אורה" ואז הן אומרות "אנחנו יודעות". ואז העוזרת מתחילה לצחוק. ואז העוזרת שואלת אותן אם הן רוצות שיהיה עוד אחים ואז אורה אומרת כן ואז לי אומרת "אבל רק שהם יהיו תאומים"
וזהו.
אפשר תמונה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה