יום שישי, 23 באוגוסט 2013

הצבים מספרים על האריה, המכשפה, וארון הבגדים

היה היו פעם ארבעה ילדים שקראו להם פיטר, סוזן, אדמונד, ולוסי. הם הלכו לאיש אחד שהיה לו בית מוזר גדול מאוד. ואז הם הציצו בחדר שהיה בו ארון בגדים ואז הם הלכו ולוסי נשארה ואז היא נכנסה לתוך הארון וחיפשה את הקצה שלו והיא הרגישה משהו ברגליים ואז היא ראתה אור ואז היא ראתה שזה שלג ואז היא ראתה איש שאיך קוראים לזה? פאון, שהוא הזמין אותה לבית שלו וקראו לו מר טומנוס ואז הוא התחיל לבכות ואז לוסי אמרה לו למה הוא בוכה ואז הוא אמר כי הוא רצה שתירדמי ושהוא יקח אותה למכשפה הלבנה שהיא עושה את כל השלג הזה ותמיד חורף (אוריה, בלי "ו", לא כל הסיפור "ו").
מר טומנוס ולוסי
 ואז הוא החזיר אותה לארון ואז היא חזרה ואמר לכל האחרים איך מה היא פגשה ואז כל האחרים אמרו שהיא חזרה שניה אחרי זה ואז הם שיחקו מחבואים ולוסי נכנסה לתוך הארון ואז גם אדמונד כדי לעצבן אותה ואז אדמונד ראה את הארץ הזאת והוא ראה את הכרכרה של המכשפה והוא ראה את המלך - לא המלך! הגמד! - הגמד שבעצם היה מלך - שטויות במיץ! - הוא ראה את המכשפה והגמד. שהם נסעו בתוך כרכרה ואז אדמונד ביקש רחת לוקום ואז המכשפה נתנה לו והיא אמרה לעצמה אם אוכלים הרבה רחת לוקום אתה נהיה כל כך שמן ואז אתה יכול למות - אבא אתה יכול למחוק את זה? כי זו מילה לא יפה [אני: לא]. - למה אמרת לא?, איפה היינו? [אני: שהמכשפה נתנה לו רחת לוקום] - אז המכשפה שאלה אם הוא רוצה לבוא לכרכרה והוא אמר כן - זה היה שהוא כבר נכנס לכרכרה! ואז היא אמרה לו ללכת הביתה ולהגיד לכל האחרים לבוא והיא אמרה לו איפה הביתה שלה הטירה ובין שני הגבעות ואז הוא הלך הביתה והוא פגש ליד הפנס את לוסי ליד הפנס והם חזרו הביתה. אז כולם הקשיבו ללוסי והם הלכו לדוקטור שהוא אמר שאולי לוסי צודקת.
אדמונד והמלכה הלבנה בכרכרה
[אני: קצת מזכיר מה היה] - היה סיור בבית וכולם התחבאו בתוך הארון ואז הם מצאו את עצמם בנרניה - תור תמר - ואז לוסי אמרה שאולי הם יבואו לבקר את מר טומנוס והם הלכו אליו, והוא לא היה שם והבית היה ריק והדלת היתה שבורה ואז הם המשיכו וראו ציפור אדומה והם הלכו אחריה ואז הם ראו את הבונה שהוביל אותם לבית שלו ואז הוא הראה להם את הדרך לבית שלו ואמר לגברת בונה שהם באו והם ישבו לאכול ארוחה ומר בונה סיפר להם על אסלן ואז הם שאלו איפה אדמונד והבונה אמר שהוא הלך למכשפה כי הוא היה פה והוא ביקש מהמכשפה רחת לוקום ואז הוהא הלך אליה והם אמרו שזה לא טוב ואז הם אמרו שהם צריכים ללכת לחפש אותו והם אמרו שהם ילכו מחר והבונה אמר שאין זמן והם צריכים לברוח לפני שהמכשפה תבוא ואז הם הלכו לחפש את אדמונד - לא! קודם הם הלכו לשולחן האבן - טוב נו שיהיה. והם ראו את סנטה קלאוס אז הם ראו אותו והוא נתן לכל אחד מתנה. אחד ארוחה שהם יאכלו, והוא נתן לפיטר חרב ומגן, ולסוזן קרן וקשת וחיצים, וללוסי הוא נתן בקבוק שאם מישהו נפצע אז צריך לשים לו את זה ואז זה עובר.
[אני: ומה קרה בינתיים לאדמונד?] בינתיים אדמונד הלך למכשפה והוא ראה את הטירה שלה והוא ראה בחצר המון פסלים והוא ראה אריה והוא חשב שזה אסלן והוא צייר לו משקפיים - הוא לא ידע שזה אסלן! - הוא חשב! - הוא לא הקשיב למר בונה! - הוא כן הקשיב! - טוב נו שיהיה. ואז הוא נכנס לטירה והוא ראה זאב והיה זאב ואז הוא ראה שזה זאב אמיתי והוא אמר לו שהוא רוצה ללכת למכשפה ואז הזאב נתן לו להכנס והוא פגש את המכשפה והיא אמרה לגמד לקשור אותו והם נסעו בכרכרה לבית של הבונה והם ראו בדרך מלא פסלים וסנאים וחיות עושים מסיבה אז המכשפה הפכה אותם לאבן ואדמונד צעק שלא ואז הם ירדו מהכרכרה והיא אמרה לו לקשור אותו חזק לעץ ואז היא רצתה לחתוך לו את היד.
המון זאבים באו ופיטר הרג אחד ואז כולם הלכו לשולחן האבן והם פגשו את אסלן והם נהיו חברים שלו ואז הוא שלח את כל היצורים - אלה שהיו עם אסלן, המון חיות - אבא, באמת היו חיות? - בנרניה, היו עם אסלן חיות, להראות לך תמונה בספר? - לא משנה. ואסלן דיבר עם המכשפה ואז היא שחררה את אדמונד ואסלן הלך לשולחן האבן ושם הרגו אותו ואת מתחת לשולחן האבן באו הרבה עכברים וכרסמו את החבלים ואז הם חזרו והם הסתכלו עליו ואז הם לא ראו אותו - אוריה בלי ה"ואז" - ואז הם ראו שהוא על שולחן האבן והם ראו ששולחן האבן נשבר והפכו אותם למלך כפול - מה זה מלך כפול? - זה מלך ועוד מלך - וגם מלכה כפולה והם תקפו את הטירה של המכשפה והפכו את הפסלים לחיים ואז הם הלכו עם כל היצורים להרוג את המכשפה והיה שם ענק שקראו לו רמבלבפין כי בימבלבום זה משתיים, ואז הוא ביקש ממישהו ממחטה ואז לוסי נתנה לו ואז הוא לקח אותה ואז הוא חשב שהיא הממחטה והם נלחמו וניצחו והם היו מלכים ומלכות בקייר פרוול ואז הם חזרו הביתה והם ראו שעדיין הסיור שהם עדיין ליד הדלת וזהו.
עכשיו תמונות:
אסלן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה