יום שישי, 23 בספטמבר 2011

היום ירד גשם. היום שתינו שוקו. למה שתינו שוקו? דווקא כן שתינו שוקו. איפה? בסופר. כן.
תן לי לחשוב... מצאתי משהו: אמא קנתה חלה. וגם כנאפל ועוגיות. ואכלנו גם את הכנאפל ואני לא אכלתי כלום כי הפרעתי לאוריה במשחק ולא משנה לי. מחר אני אוכל כנאפל. אני שתיתי את הסוף של הקפה של אמא, ראינו חתול מת בטיול וחשבנו שזה סיקו אבל סיקו הוא פה. אז חזרנו, ראינו גשם בטיול. גשם? הוא נראה כמו עמוד עבה - מגשם. וזהו. זה כל מה שהיה לי לספר. וגם - רציתי לקטוף לתמר פרח והוא היה דוקר. חשבנו מה להביא לה ולא הבאנו כלום. חשבנו להביא חרוב, זה היה מאוחר מדי. זהו.
עכשיו אפשר תמונה? עכשיו הוא כותב את זה. [צוחקים] (גם עכשיו) [לוחשת] (אל תכתוב את כל מה שאני אומרת) מה כתוב פה? [צחוקים] תקריא את כל מה שכתוב פה [מקריא].
עכשיו אפשר תמונה? למה אתה כותב דברים משונים כל כך. את כל מה שאני אומרת. אפילו עכשיו אתה כותב את זה. למה אתה כותב את זה? בשביל לעשות תמונה. לא הוא כותב כל פעם את כל מה שאנחנו מדברים. אבל למה אתה כותב את זה?
אני רוצה תמונה עם דרדסים: את בר מח, ודרדסבא ומישגתה וזהו. ויש לי עוד תמונה אחת שאני רוצה. על סבא טוביה. להגיד לך איזה סבא טוביה? סבא טוביה בתנ"ך.
אה, ושכחתי להגיד עוד משהו קטן: היום בכיתה שלי לא סיפרו סיפור כי הבנים השתוללו.
פיה. [אני: איזו פיה?] רגילה. [אני: מה היא עושה?] שרביט. בעצם בא לי במבי:
אני רוצה עוד אחת אבא. אלדין. אני רוצה אלדין ואבו ויאגו. ביחד. בעצם לא בא לי אלדין. בעצם בא לי מיקי מאוס עם החבר הברווז שלו:
עכשיו אני. אמממממ. אהההה.. אמממממ. אמ אמ אמ .... אמרת אלדין. כן, אלדין. אלדין עם יסמין:
אמרנו כבר שירד גשם מחר? כן, ירד גשם. גם היום ירד. תכתוב שהיום ירד. אבל כתב כתבנו שהיום ירד. למה אתה כותב את כל מה שאמרנו? [אני: לילה טוב].


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה