יום חמישי, 1 בספטמבר 2011

מי מתחיל? מה אתה כותב מי מתחיל? [אני: כן] מה כתבת? [אני: מי מתחיל] מה, עכשיו כתבת מה כתבת? [אני: כן].
נכון היום הייתי בגן. נכון היום עברתי בשער הפרחים? וקיבלתי פרח, איזה כיתה זה היה? ב'? כיתה ב' אבא? [אני: לא יודע]. אה לא, כיתה ג'.
עכשיו אני, מה אתה כותב? עכשיו אני? [אני:כן] מה כתוב? [אני: עכשיו אני] [צחוקים].
היה יום כיף, ואכלתי שמיכה. היה יום כיף. זהו? מה אתה כותב? וזהו. הוא כותב וזהו. סוף סוף יפול, ואתה האדס תנשום בכל. תנשול בכל! מה כתבת? [צחוקים].
ולחצתי במחשב. מה אתה כותב? מה אתה כותב? זהו אבא. מה אתה כותב? [צחוקים].
ריתק. [המשך מהשורה הבאה: טוב]
והוא אומר בוקר טוב לגן שלו קודם לפני שעברנו בשער הפרחים. תמשיך גם את השורה הזאת.
ואז אכלתי שוב שמיכה. בגן היה פלפל, מלפפון, עגבניה. ולחם וטחינה ושמן זית.
אני הייתי בכיתה אלף.
עכשיו תמונה? מה אתה כותב עכשיו תמונה? [אני: כן]
זאת תמונה של טאז. אני רוצה שתי תמונות. מה אתה כותב?
גם אני רוצה עוד תמונה.
אני רוצה של שור:
סוס:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה