יום שלישי, 7 בדצמבר 2010


ביום שבת הלכנו לירושלים והלכנו לסבא וסבתא זה כל מה שהיה לי להגיד. וקיבלתי פצע בגלל שהרגל שלי נתקעה בגלגל של האופניים של קוקל. זה כל מה שהיה לי להגיד. והדלקתי חנוכיה בגן היום במפגש. הוא היה קצת אחר בגלל שהיה היום קצת זמן בגן. והלכנו לגבעון. וזה כל מה שהיה לי להגיד עכשיו תור אוריה להגיד דברים. אני סיימתי להגיד את כל המשפט שלי.
עם אוק ופוק שיחקתי בכדור רגל כי היה לאוק כדור. ו...עכשיו אוק יגיד. אוק אומר שפעם כריש אכל אותו.
תמר: אבל איך הוא חי?
אוריה: פשוט ככה התנין החבר שלנו הוא הוציא אותו מהפה של הכריש.
בירושלים חיפשנו תוף ולא מצאנו. ואכלנו במסעדה חומוס ופיתה ושתינו מיץ ענבים ואתם שתיתם לימונדה ואני שתיתי מיץ תפוחים ואני שתיתי ביצת עפים. זה כל המשפט שלי. עכשיו תמונות. זה כל מה שהיה לשנינו להגיד. נכון זה הרבה?
אריה תנין ושועל.
אני רוצה ציפור וסוס ונסיכה.
אני: אולי קודם נשים את הסרט של דוד בץ:


תמר: זה סרט מאוד מצחיק אבל אני באמת לא מגדל תנינים ואוריה לא באמת מגדל כרישים ואמיתי לא באמת מגדל נחשים.
אני: נקודה חשובה. נדגיש אותה.

ועכשיו תמונות:
ועכשיו סוס:
אז אריה יש, ועכשיו גם סוס יש, ועכשיו שועל:
עכשיו אני רוצה ציפור:
תודה לדוד בץ על השיר היפה. תכין לנו עוד שיר בבקשה. תכין לנו עוד הרבה שירים בבקשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה