יום שישי, 25 ביוני 2010

היום קוקל באה אלינו. וסבתא שכחה מלא דברים לקחת:
  • טיפות עיניים
  • משקפיים
  • מברשת שיניים
  • וגם קרם, קרמים
  • וזהו.
היא ישנה פה. כל הזמן היא ישנה פה. היא ישנה פה. בבית שלנו. כאן [מצביעה]. תכתוב בסלון. שיחקנו איתה. כל מיני משחקים. אני לא זוכרת. כל הזמן אני שוכחת דברים. אני שכחנית.
סיפרתי שעוד מעט נעבור למקום אחר. סיפרתי לכל הילדים לאן אני הולכת. והם לא אמרו כלום.
אבא - היום אכלתי בגן. אכלתי כריך. היה גבינה. גבינה מתוקה. גבינה לבנה.
אבא היום אכלתי חלה.
אכלתי בלינצ'ס. עם שוקולד וגבינה.
עכשיו תמונה. תמונה.
אני רוצה של סוס:
אבא אפשר אחרי זה גם עוד תמונה? אפשר אחרי זה גם עוד תמונה אבא? של... של... אחרי אוריה עוד תמונה. אוקי אבא? [אני: טוב]
אני רוצה של כל החברים של טיגר, טוב?
עכשיו את בוחרת. איזה? אבא אפשר של יסמין? אני רוצה יסמין.
אבא עכשיו בא לי של ג'עפר. של ג'עפר בא לי:
זאת התמונה שאני בחרתי. נכון התמונה שלי יפה? [אני: נכון]
אבא אתה יודע מחר איזה תמונה אני ארצה? בת הים. [אני: טוב]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה