יום שבת, 12 ביוני 2010

היום סבתא וסבא באים אלינו. סבתא וסבא באים אלינו. והם יביאו לנו ממתקים. הם יביאו לנו ממתקים. הי, למה אתה אומר הכל אחרי?
מה עשינו עוד? וגם עשינו וגם ברחנו מהג'וקים במרפסת. והיינו במיטה שלכם. אני רציתי ללכת למיטה שלי. אז אוריה הלך וגם אני. אני רציתי ללכת גם. כי לא היה לי כיף לבד. אבל לא היית לבד, היית איתי! נכון.
אבל עכשיו נבחר תמונה כבר. נבחר תמונה. נבחר תמונה.
אבא אנחנו הלכנו לשוק. מה אכלנו? אכלנו בורקס (אצל הטורקי) ושתינו יוגורט (איירן) שהיה טעים.
וגם כל הלדים שלי וההורים ואמא ואני ושאר הלדים וההורים שלהם הלכנו לחווה ביום שישי. אמרו שניקח את ה...איך קוראים לזה והצבח. וגם הבאתי משמה חמניה שקטפו לנו.
בא לנו לבחור תמונה. תמונה.
אני רוצה של של של שלגיה:
ואני רוצה של כספיון והשקנאי והכריש והתמנון והלוויתן והשקנאי וכספיון. טוב?
[אני: ננסה]
אוריה: לא רואים את הכריש! בא לי לראות את הכריש!
ואני רציתי תמונה של יסמין:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה