יום שלישי, 29 בדצמבר 2009

כבר המון זמן לא כתבנו בבלוג. כי לא הספקנו לכתוב. בינתיים היה חנוכה. חגגנו את חנוכה יפה, ומאוד שמח, ומאוד נעים, והמון קקי.
אופס התבלבלתי.
אבא אפשר לשים תמונות? בא לי לשים תמונות. [אני] קודם מספרים סיפור.
אלה פלג היא חברה ישנה, היא לא חדשה. ובאתי אליה היום. אני אראה לך מה הבאתי.
[אוריה] הייתי בגן. לא הייתי חולה. שיחקתי. אה עם גאיה. עם גאיה. איחקנו במחבואים. נכנסנו לגן ויצאנו!
[תמר מביאה צמידים וכתר] הכנתי לבד, והבאתי מדבקות של כוכבים! פה היה מדבקות של כסף ופה אדום ופה כחול ופה ירוק ופה צהוב. תראה יש לי שני צמידים ויש לי גם כתר. אבא תראה.
[אוריה] אבא לי אין כתר. אבא הלכתי לגיא!
[תמר] אבא זה הפוך?
[אני] לא.

רכבנו על סוס. אני סתם ממציאה. רכבנו על סוס וחמור והפרה אהבה אותו.
עכשיו תמונות:
[אוריה] לי בא של כריש!



[תמר] ולי בא פיה ונסיכה:


[אוריה] ועכשיו שקנאי:





[תמר] ואני רוצה את שלגיה בלי המכשפה:

[אוריה] שיחקנו באוהל ואני התחבאתי ביחד עם תמר באוהל שאתה לא תראה אותנו. ואתה לא ראית אותי. אבא נכון לא ראית אותי? [אני] נכון.
[אוריה] התחבאתי בבית של גיא ולא ראית אותי כי אתה היית בעבודה. ועכשיו חזרת והנה אתה. אתה. אתה כותב בלוג. ובוחרים תמונות.
ועכשיו הולכים לאכול ארוחת ערב. היום יש אורז ואפונה וגזר. זה טעים מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה