יום רביעי, 2 בדצמבר 2009

היום אמא היתה חולה והיום סבתא באה. והיום אבא לקח את תמר ואוריה לגן. [אוריה] נסענו במונית! אמרתי לסבתא שנסענו במונית. אמרתי לסבתא. אבא לקח אותי מהגן! אתה! אתה לקחת אותי!
[תמר] ומי לקח אותי? סבתא!
[אוריה] כל הכבוד לתמר! כל הכבוד! אבא אתמול היה לי דלקת והלכנו לרופאה. היה לי אתמול דלקת.
[תמר] התעייפתי. אני נשארת בצהרונית. שם משחקים ואוכלים ארוחת צהריים. אתמול היה, אתמול גליה היתה והיום עדי. אני לא זוכרת מה היה אתמול לאכול. היום היה אפונה, אורז, קטשופ והיה גם בשר עוף. אבל לא אכלתי. לא אכלתי אפונה. אכלתי רק אורז וקטשופ. היה גם מלון. המלון היה הקינוח.
[אוריה] גם לי יש מלון בגן!
[תמר] מלון לא אוכלים את הקליפה שלו, רק את הבפנים. לא את הבחוץ. אוכלים רק רק את הבפנים. כמו בננה.


[תמר] אני רוצה תמונה צבעונית. תמונה של קשת:


[אוריה] אני רוצה של פרפר:


אני רוצה להחליף! [תמר] של פיה [אוריה] רציתי של טיגר.
[אני] מחר נשים תמונה של פיה ושל טיגר. ועכשיו - לילה טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה